Nem könnyű feladat képzett online marketinges munkatársat találni az ügynökségeknek, erre is jó és innovatív megoldás a pro bono munka.

Mit nyer vele egy marketing ügynökség, ha kollégait buzdítja, sőt a munkarendjükbe beleépíti a pro bono munkát?

  1. Networking, azaz új kapcsolatok építése
    Pro bono tevékenységek során a szervezet lehetőséget kap a kapcsolatok bővítésére, hiszen a projektek során új szakemberekkel, ügyfelekkel és együttműködő szervezetekkel kerülhet kapcsolatba.
  2. Társadalmi Felelősségvállalás
    Pro bono munka vállalásával a szervezet kifejezi társadalmi felelősségvállalását.
  3. Csapatmunka és motiváció
    A pro bono projektek segíthetnek a szervezeti csapatoknak összefogni egy közös ügy érdekében, erősítve a csapatmunkát és növelve a munkatársak motivációját, ami hozzájárulhat a munkahelyi elégedettséghez és produktivitáshoz. Nem utolsó sorban elejét veheti a kiégésnek.
  4. Az ügynökség brandértékének a növelése
    A pro bono tevékenységek vállalása vonzóvá teheti a vállalatot a tehetséges munkavállalók és az ügyfelek számára is. Ezáltal a vállalat erősíti a márkaértékét és vonzóbb lehet a tehetségek számára a munkaerőpiacon.

Nézzük meg, hogy az önkéntesség hogyan segíthet az online marketing ügynökségeknek új, nagytudású és kipróbált munkaerőt találni.

Ha az első pontot kibontjuk, rájövünk, hogy miért innovatív módszer a pro bono marketing munka a munkaerő találásra.

Mivel egy pro bono munka úgy zajlik, mint egy rendes ügynökségi munka egy projektek résztvevői rendszerint 2 vagy akár 3 fős csapatokban dolgoznak hónapokon át, ami lehetőséget teremt a kölcsönös megismerésre és együttműködésre.
Ezen idő alatt megfigyelhető, hogyan dolgoznak a kollégák, milyen a hozzáállásuk a munkához, és mennyire proaktívak a felmerülő kihívások megoldásában.

A kapcsolatépítésnek az a feltétele, hogy vegyes legyen az a csapat összetétele, aki az egyes projekteket csinálja, ezért éri meg a Pro Bono PPC által szervezett projektek közül választani, így biztos lehetsz benne, hogy a csapat sokszínűen lesz összeválogatva.

A pro bono munka hatékonyabb, mint egyfajta próbamunka, mivel a potenciális munkavállalók képességei, hozzáállása és együttműködő készségei teljes körűen megismerhetők, szemben a hagyományos felvételi procedúrákkal.

Így tud versenyelőnnyé válni a társadalmi felelősségvállalás azon ügynökségeknek, akik pro bono munkára ösztönzik meglévő alkalmazottaikat.

Ha kedvet kaptál a pro bono munkához, csatlakozz a szakmai csoportunkhoz.
https://probono-ppc.hu/ppc-szakember/
FB csoport: PPC-probono

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük